Mijn lijst met blogs

maandag 22 januari 2024

Hart

Na de doosjes en kaarten van de 2 vorige posten bleven er nog enkele reepjes designpapier over van een vel scrappapier. 
Daar is deze kaart mee gemaakt. Na wat puzzelen kon ik de reepjes zo onder elkaar leggen dat het patroon  doorliep. De reepjes sneed ik even breed en plakte ze op een vel acetaat. Daarna stanste ik het hart eruit en plakte deze verhoogd op een wit hart met randje. Dit alles kwam op de basiskaart. 
Ik stanste 2 vrij grote bladeren uit in het zwart en legde dit op het hart. Stempelde een tekst en plakte wat zwarte steentjes op de kaart.
Het lijkt nu ik het schrijf ook heel simpel, hier toch wel meer werk aan gehad, nadenken, wat doe ik er op stans ik het hart recht of scheef uit, hoe leg ik de bladeren op het hart? (Ook om een pennenstreepje weg te werken Hihi)
Het was een leuke uitdaging van de liftchallenge, ik maakte er nog meer, maar die komen nog.

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is erg mooi geworden,
grtjs, Martina

Angélique zei

Een heel mooie condoleancekaart, de restjes zijn goed beteed.

Daphne zei

Dat heb ik soms ook.
Dan schrijf ik een bericht en denk "simpel, meer is het niet", maar dan bedenk ik...... waarom ben ik er dan zo lang mee bezig geweest?
Haha.
Ik vind het een hele mooie kaart.
Juist dat hart iets schreef, de tekst in die hoek en de mooie fijne takjes erop.
Goed gedaan!

Anita van Deur zei

Nou wat goed van je super mooi, het is wel even een werkje maar dan heb je wel iets moois.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Nelleke met de reepjes papier.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

nou, dat zal zeker een gepuzzel geweest zijn. prachtig geworden.
groetjes Alma

Marfien zei

Mooi kaartje geworden, dit idee had ik ook maar toen ik hem wilde stansen bleek mijn hartjesstans veel kleiner dan ik dacht :-( (kon ik makkelijk drie paneeltjes mee stansen)
Toch leuk dat je dit vel DP kon opmaken

Claudia's kaartjes zei

Zeer mooi gedaan.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Scraptastisch zei

De tassen met papier zijn heel goed terecht gekomen bij jou en leuk dat je er zo blij van werd! Wat is je liftkaart prachtig geworden Nelleke en wat lopen je ruitjes mooi door 👌
xx Gerie

Marjan zei

Ja, het is zeker een leuke challenge, jouw kaart is mooi en dat papier en de blaadjes combineren prachtig! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

karin zei

Wat heb je die mooi gemaakt, een prachtige stijlvolle kaart voor deze gelegenheid.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Oh ja, inderdaad. deze liet je zien op je telefoon.
Nu zie ik hem iets beter. Mooi gedaan!

Cornelie zei

Ook al zo enthousiast. Wat ontzettend leuk. Mooi ingetogen kaartje. Dankjewel Nelleke!

Nicole Parmentier zei

Mooi Nelleke! De ruitjes lopen ook mooi door in de achtergrond. Helaas moeten we dit soort kaartjes ook wel eens maken, het is de kunst om het stijlvol en ingetogen te doen en toch iets bijzonders te maken. Dat is je zeker gelukt! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!