Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 januari 2024

Veel liefs

Vorige week donderdag hadden hadden GerJanne en ik een kletseldate. Eerst gingen we in spiegelbeeld stempelen. Pas was er een uitdaging, maar ik heb toen niet meegedaan. Maar wat een leuk idee is dat zeg om zo te stempelen. De stempels moeten nog gekleurd worden, en een kaart van gemaakt worden.
Daarna ging ik met een draaistans  van MD aan de slag. Ik sneed een kaart van 15 x 15 en legde de stans daarop. De eerste keer zoals het op de verpakking stond, eenmaal bezig zie je meer mogelijkheden. 
Ik beklede beide helften met designpapier. Op de cirkel kwam van kraft veel liefs. Daarop een witte cirkel en een groene nestalbillitie. Thuis maakte ik de kaart af. Ik gebruikte de bloem niet, maar pakte een andere grote bloem. De bladeren zijn van de grote zonnebloem.  De bloem is licht bruinig van kleur. Het vlindertje tot slot is van donkergroen, de zachtgroene bladeren komen uit het designpapier.
Hier zie je de kaart dubbel gevouwen, van boven af.

En hier nog weer eens staand. Ik word altijd blij van die bloemen, en maak ze graag.
Straks ga ik naar Lieke om te behangen. Zij en haar vriend hebben een huis gekocht, en daar moest het nodige aan gedaan worden. Maar nu gaat het behangen beginnen,  in ieder geval deze week 2 dagen en volgende week gaan we weer verder. 
Een fijne dag vandaag. Groetjes, Nelleke 
 

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

alma.heijenk@gmail.com zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
En succes met behangen.
groetjes Alma

marja kenter zei

Mooie kaart met mooie kleuren.
Veel succes en plezier met behangen.
Fijne dag en liefs

karin zei

Dat ziet er prachtig uit met die mooie bloem erop. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Mooi met die bloem !!!!!
Succes met behangen !
groeten Ineke

Angélique zei

Een heel mooie kaart, mooie kleurencombinatie.
Is het behangen nog gelukt?
Fijn weekend, geniet ervan.

GerJanne zei

Nou zeg, deze is echt heel mooi geworden! Als je maar de tijd neemt dan vind je wel wat goed past. En nu aan het behangen. Schiet het op?

Henriët zei

Wat een mooie kaart. Ik word helemaal blij van de kleuren.
Succes met behangen!
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie draaikaart Nelleke en die bloem is een mooie blikvanger.
Succes met behangen.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Heel erg leuk.
Een "Veel Liefs" kaart kan altijd, helemaal in combinatie met bloemen.

Femminde zei

Wow wat is dit een mooie!! Heel gaaf gemaakt en tof in deze kleuren.
Succes met behangen!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde