Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 januari 2024

Herinnering

Mijn buurvrouw vroeg om sterkte kaarten, en zelf had ik er ook eentje nodig, daarom vorige week een serie kaartjes gemaakt. 
Voor de eerste kaart heb ik houtnerf papier gemat op zwart papier en dit kwam op een basiskaart. Een bloem erop, de bloemen in roestbruin, tekst en wat glitters.
Voor deze kaart dook in in de doos met achtergrondjes. Deze oudroze met grijze achtergrond  trok mijn aandacht. Dit op zwart en op een iets crèmige basiskaart geplakt.
De vogel van MD op oud roze papier gestempeld en op een mooie cirkel stans van MD geplakt. Sterkte gestanst en wat glitters gebruikt.
Challenges:
Daisy Chain Challenges: geen designpapier
Op een oplegvel stempelde ik een vlak van MD, en maakte daar een bloem op. De bloemen zijn van zilver. Wat kleine steentjes en tekst gestempeld.
Challenges:
We Love Stamping: stempel focal point, alles mag
Met mahoniekleur maakte ik deze kaart. De werkwijze is gelijk als de vorige kaart. 
Leuk om zo'n serie kaartjes te maken. Niet teveel nadenken maar doen.
Groetjes en tot morgen, dan ben ik er weer.
Nelleke 



 

14 opmerkingen:

Irene zei

Mooie kaarten Nelleke, vooral de eerste spreekt me aan!
XxIrene

Angela zei

Hele mooie kaarten Nelleke. Altijd goed om dit soort kaarten op voorraad te hebben.
Ik zal je advies 'niet te veel nadenken maar doen' in praktijk proberen te brengen 😉!

Nancy zei

Hey Nelleke,
Mooie serie werd het!
Altijd goed om een voorraadje te hebben..
Liefs,
Nancy

!neke zei

Hele mooie serie Nelleke !
groeten Ineke

Aartje zei

Heel erg mooi Nelleke.
Groetjes Aartje

Henriët zei

Heel mooi deze kaarten Nelleke. Geeft mij weer inspiratie voor een serie sterkte-kaarten.
Groetjes van Henriët

karin zei

Mooie serie kaartjes Nelleke.
Groetjes,
Karin

Kaartenkraam zei

Die eerste spreekt me zeer aan, prachtig gemaakt!

groetjes van Ank

Angélique zei

Prachtige kaarten Nelleke!

Anoniem zei

Wow…jij hebt niet stil gezeten, prachtige kaartjes en echt stijlvol gemaakt! Niet te hopen natuurlijk dat je ze snel moet versturen maar wat op voorraad te hebben is wel fijn!
Ook als je in een goede flow zit kun je snel een serie maken die niet meteen persoonlijk is…makkelijker denk ik!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Deze zijn heel mooi. Allemaal. Ik moet ook eens een voorraad aanleggen. Neem het me steeds voor, maar dan is er weer wat anders dat 'moet'.

Linby zei

Such an effective design, it looks lovely. Thanks for sharing with us at We Love Stamping.

brenda zei

A short C&P comment as I'm unwell and unable to type/craft much, but wanted you to know I've seen your WLS entry and thank you.

B x

Arlene zei

A great set of cards. So glad you joined us at Die Cut Divas.