Mijn lijst met blogs

zondag 7 januari 2024

Gastdesigner


Vandaag laat ik 2 gastdesignerkaarten zien. Zowel bij Cheerfulsketches  als de KIC ben ik gastdesigner. Ik had gedacht dat ik met de digi en sketch die ik van cheerfulsketches kreeg, beide thema's kon combineren omdat ik deze ook op dezelfde dag moet plaatsen. Dat liep even anders, want ik vond het geen winters thema. Dus maakte ik een extra kaartje, beide met de sketch van Cheerful.
Mijn eerst kaartje voor de KIC is een echt winters kaartje geworden, net nu het hier ook gaat vriezen. 
Je kiest ook uit een kleurenpalet ijs blauwe tinten. Een plaatje was het uitgangspunt, papier bij gezocht, wit papier met sneeuwvlokken geembosd. Wat winterse attributen erbij en winter tekst.

Dit is de digi die ik toegestuurd kreeg. Een stelletje wat aan het toasten is op een mooi kerstfeest.. Het had natuurlijk ook een ander feestje kunnen zijn, maar ik heb voor de kerst gekozen.
Het was weer fijn om deze kaartjes te maken, er met plezier aan gewerkt.
Vandaag een rustige dag, na een leuke dag gisteren. Ik ben eerst met mijn kleindochter Tara (8) naar Scraphome in Klarenbeek geweest voor een make and take. Daar maakten we beiden een doosje. Daana gingen we naar ons huis om te eten en zijn we na het eten aan de freubel gegaan. Wat we gemaakt hebben kan ik nog niets over vertellen, maar het was in iedere geval heel erg leuk en gezellig.
Als afsluiter hadden we een nieuwjaarsborrel van de buurtvereniging. 
Vanuit een koud Wilp een fijne dag!
Groet, Nelleke 



 

9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kaarten die maakte als gastdesigner Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Wauw, 2 kaartjes, leuk!!
Ja, hihi, ik schrijf het net bij Henriët, deze digi kan je voor veel gelegenheden gebruiken. Kerst is daar 1 van.
Ook je andere kaart, met dat mooie plaatje, is goed gelukt, brrrr, ik krijg het er koud van (of nee, wacht, dat komt waarschijnlijk omdat ik net met Floortje buiten ben geweest, niet normaal, wat een kou ineens. )

Henriët zei

Jij bent lekker aan de freubel geweest. Leuke kaarten. Mooi om te zien hoe we allemaal zo'n andere kaart hebben gemaakt met dezelfde digi.
Gezellig knutselen met je kleindochter. Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Twee hele mooie kaarten en laat maar snel zien wat je met jullie kleindochter hebt gemaakt anders is het veel te spannend 😅🤣.
Fijne zondag en liefs

karin zei

Twee prachtige kaartjes met deze leuke thema's.
Hier is het wel koud in het zuiden des lands maar nog niet onder het vriespunt.
Groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. Je kaartjes zijn beide heel tof geworden. Super
What a sweetie. I love it.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Angélique zei

Twee heel verschillende kaarten, maar beiden heel erg mooi. Tof dat je voor beide kaarten de sketch hebt gebruikt, het is ook een heel fijne hè. Bij de eerste zijn de kleuren echt winters, heel mooi op elkaar afgestemd, zeker met het kraft ertussen, dat breekt. De tweede kaart is heel mooi ingekleurd, een heel gezellig geheel. Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner bij Cheerful Sketches.
Zo te lezen was het gisteren zeker een fijne dag voor jou/jullie, die neemt niemand meer af.

Aartje zei

Mooi kaarten Nelleke en zo heel verschillend, dat maakt het maken van kaarten zo leuk vind ik.
Ik zag je al op een foto op de facebookpagina van Scrap@home. Benieuwd naar het resultaat wat jullie samen gemaakt hebben.
Tot zaterdag.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Heel mooi allebei. En ja soms is het combineren niet zo handig en dan heb je zomer weer twee heel verschillende kaartjes. Het was vast super die make en Take. Ik heb aan jullie gedacht. Ik had hier ook een make en take thuis, daarover les je nog wel....