Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 januari 2024

Lichtpuntjes

Een nieuwe uitdaging van de Egel begint vandaag. Vandaag willen we een zelfgemaakt doosje zien waar een waxinelichtje in past. Deze doosjes maak ik graag en veel, dus voor deze uitdaging ook weer gebruikt. Ik heb de lucifersdoosjes stans van StudioLight, en wat heb ik deze al veel gebuikt. Voor het goede doel maak ik deze doosjes ook en daar al de nodige van verkocht. Ook geef ik ze veel weg en dat wordt heel erg gewaardeerd. Het bakje is van zwart papier en het omhulsel van een vel scrappapier welke ik een paar weken geleden kreeg. De bloemen zijn van restanten bloemen uit de restjes doos, het merendeel zijn die van MD. De tekst heb ik zelfgemaakt. 
Hier is het doosje open en zie je dat er net 1 waxine lichtje in past. Vaak zeg ik erbij dat ze het doosje ook weer door mogen geven met weer een nieuw lichtje erin. 
Dit is de stans die ik gebruikt heb. 
We hopen weer op een mooie deelname de komende weken.
Groetjes, Nelleke 



 

10 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi gedaan! en idd een leuk lief aardigheidje om weg te geven.
groetjes Alma

marja kenter zei

Ik vind het hele leuke doosjes. Handig zo'n mal. Fijn weekend en liefs

Trijntje zei

Je hebt een mooi doosje voor de waxine kaarsjes gemaakt. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Wow....echt mooi gedaan....prachtig!
Stunning!!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Angélique zei

Prachtige doosjes weer. Ik vind ze echt hartverwarmend met het idee erachter. Je hebt ook deze weer heel mooi gedecoreerd.

Elle-Jeanne zei

Prachtig doosje met het licht puntje Nelleke.
Leuk om te geven .
Groetjes Elle-Jeanne

Anoniem zei

Lieve leuke doosjes heb je gemaakt Nelleke om een lichtpuntje te schenken!
En er wat achter de hand te hebben is superhandig! Een lichtpuntje kun je altijd geven toch!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

O deze zijn ook weer zo leuk!

Aartje zei

Ook ik heb hier al zo'n mooi lichtpuntje van jou staan. Het is zo'n lief gebaar om te krijgen als je wel wat licht kunt gebruiken dus ik snap heel goed dat deze goed verkopen in je winkeltje.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Ja, deze zijn heel mooi! Ik heb er hier twee staan, de ene moet ik nog weggeven...