Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 januari 2024

Kleuren met potloden

 Vandaag is het tijd om mijn reminder kaart voor kleuren met potloden te laten zien.
De afbeelding die ik gekleurd heb is van Colour of Love - Little Gerbera Daisy Flower Cup
Toen ik deze afbeelding koos gaf ik aan dat dit een hele uitdaging voor mij is om deze te kleuren.
Ik printte deze eigenlijk iets te klein af, maar dit zo gelaten, eerst maar eens kleuren. 
Doordat alles zo fijn was kleurde ik wat "minder netjes" 
En dat beviel goed, later bracht ik wat accentjes aan.                                                                                    Kleuren die ik gebruikt heb zijn:                                                                                           
Madeliefjes: 020-040-720                                                                                                            
Blaadjes: 450-400-720                                                                                                                        Gezichtje: 110-350- 170- 010                                                                                                                    Haar: 220-500-                                                                                                                                          Bloemenbak: 070-160                                                                                                                                  
De kaart heb ik afgemaakt met papier van Studio light. De sketch is van Cheerfulsketches.                          Daarbij de grote bloem van MD gebruikt. Deze in 2 kleuren geel gestanst. Eigenlijk vind ik het papier eigenlijk net iets te druk voor de afbeelding. Al kan dit eigenlijk ook wel.  Leuk als jullie meedoen, dat kan nog tot 8 februari.          
Weer een vrolijk en enigszins voorjaarskaartje. Ik heb er zin in het voorjaar.
Ook heb ik zin in de lunch met de dames van het creatief café. Dat staat vandaag op stapel en iedereen komt. Ook Els die bij het creatief café komt is er bij. Welkom!
Een fijn dag vandaag en tot een volgende kaart!
Nelleke 

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een vrolijke lente kaart daar zijn we aan toe. Fijn weekend.

Henriët zei

Een hele vrolijke kaart die inderdaad doet denken aan de lente. Maar als we het weerbericht mogen geloven krijgen we eerst nog sneeuw.
Veel plezier vanmiddag bij de lunch!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Je hebt eenbheel vrolijke, fleurige kaart gemaakt, al die gezellige bloemetjes en kleuren passen perfect bij de digi.
Dankjewel dat je de sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt (link je hem daar nog?).
Ik heb dat ook wel hoor, dat de ene digi een nog grotere uitdaging is dan de andere, en soms valt het dan toch nog mee (en soms ook niet, haha).
Veel plezier met de dames, wordt vast weer enorm gezellig.

!neke zei

Een mooi geheel geworden zo !
Heerlijke kleuren....zomers...\groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

Wat een leuke papiertjes in de achtergrond. en die grote bloem erbij vind ik leuk.
Groetjes Alma

Anoniem zei

Gezellig kaartje laat je zien met de mooie blom. Leuke afbeelding hoor!
Het was vast gezellig met de lunch, ik las het al…heel leuk om dit te doen en dat het voor herhaling vatbaar is haha.
Ik ken eigenlijk niemand persoonlijk in blogland.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een lief kaartje laat je hier zien. Doe al aan de lente denken...
Wat een voornemen om het hele jaar elke dag een vierkantje te haken. Natuurlijk als je niet uit gaat werken, zal je daar wel tijd voor vinden... Mooi!
Dankjewel nog voor jouw leuke reactie op mijn droogbloemenpost. Ben er blij mee!
Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Het is echt een vrolijk en fleurig voorjaarskaartje, het papier past er prima bij.
De foto's op mijn kaarten zijn echt de foto's van hun huisdieren,
Groetjes,
Ansx