Mijn lijst met blogs

zondag 21 januari 2024

Bedankt



Na de doosjes van gisteren bleven er nog wat restjes over, goed voor nog twee kaarten.
Een paar weken geleden zag ik op Marktplaats dat iemand spulletjes te koop aanbood. Ook had ze een advertentie waar je gratis papier mocht ophalen. Ze woont in Apeldoorn en daar komen we nog wel eens, dus ik reageerde. Het was goed, dus ik er op een donderdag naar toe. Op de foto kon ik niet zo goed zien hoe het er uitzag, toen ik aanbelde en ik de tassen zag, was ik best wel wat overdonderd. 1 tas was met resten van scrappapier allemaal van de Action en zei ze, ik heb ook nog resten effen papier, wil je dat ook?Nou graag zei ik. Ik gaf haar als dank een lichtpuntje, die ik zoals jullie weten veel maak.
Toen ik alles op mijn gemak bekeek zag ik dat ik op 1 deel van een blok na, niets van dat papier had. 
Hoe blij ben ik hiermee! 
Met 1 vel ging ik gelijk aan de slag en het resultaat zie je nu.
Omdat ik toch wel zo verrast was door het papier besloot ik om van dat papier een nog bedankkaartje te maken voor deze vrouw. Dat is het eerste kaartje. Basis en designpapier zijn van haar, de bloem komt uit mijn restjes stansen bak.
De kaart is inmiddels over, en ze reageerde heel verrast op de kaart. Hoe mooi is dat!
De 2e kaart is iets anders. Een gekarteld vierkant kwam op een wit vierkantje en daarop weer een bloem uit de restanten doos.Wat heb ik al een plezier gehad van al die bloemen die ik vorig jaar zomer maakte van alles restjes gestanste bloemen.
Deze gaat denk ik voor de verkoop voor het goede doel.
Er bleven nog wat reepjes over van het design papier en dat laat ik morgen zien wat ik daarmee gedaan heb.
Vandaag hebben we een rustige dag, en gaan we lekker wat aanrommelen in huis. Als het even kan, nog wat kaarten afmaken die al bijna klaar zijn.
Maak er een mooie dag van!
Groetjes, Nelleke 

 

11 opmerkingen:

Irene zei

Hoe leuk is dát Nelleke en dan ook nog papier dat je niet hebt! De waxine-doosjes zijn enig maar deze twee kaarten ronduit prachtig!
Fijne zondag XxIrene

Angélique zei

Heel mooie kaarten, vooral de tweede vind ik erg mooi.
Wat een mazzel had je, dat verdient zeker wel een lichtpuntje en een bedank-kaart.

Anoniem zei

Wat een leuke verrassing voor jou zeg, mazzel hoor en leuk hoe je het bedankkaartje maakte.
Die mevrouw is vast blij dat het goed terecht is gekomen. Papier is duur dus weggooien is geen optie!
Je kaartjes zijn top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk Nelleke en dan ook nog papier wat je niet hebt. Leuk dat je meteen een bedankkaart naar die mevrouw gestuurd hebt. Leuke kaarten met hele mooie, fleurige bloemen als blikvanger heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Dat zijn nou van die leuke dingen in het leven. Je hebt er ook meteen al mooi gebruik van Gemaakt. En natuurlijk stuur je een bedankje, kan die mevr ook zien wat je er mee doet.
Fijne dag en liefs

Anita van Deur zei

Kijk daar word je vrolijk van en je maakte hele mooie kaarten ermee. Jij blij en de mevr blij met je kaart!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat leuk zeg, veel plezier er mee. je maakte in ieder geval ook 2 mooie kaarten.
groetjes Alma

!neke zei

Super leuke kaarten !!!!
groeten Ineke

Marfien zei

Heerlijk als je zoveel papier kan overnemen, toffe kaartjes heb je er mee gemaakt
De lichtpuntjes zijn ook al zo leuk, wie weet ga ik ook nog eens zoiets maken

Femminde zei

Wat een super mooie kaartjes!! En ja fijn dat je zo blij bent met het papier en de vrouw met jouw kaartje. En daar kan je mooi weer veel mee doen voor het goede doel.
Succes met alles!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ja, je vertelde het! Ontzettend leuk dat je haar een kaartje stuurde. Dan weet ze meteen dat het heel goed terecht is gekomen! Jij kunt met al dat papier weer goed vooruit! Het zijn allebei heel mooie kaartjes!