Mijn lijst met blogs

donderdag 18 januari 2024

Schatje

 

Deze lieve beer is van een gekochte kaart en te mooi om weg te gooien of in de kast te laten liggen. Daarom mocht hij op een kaart. Ik maakte er een diepte kaart van, plakte er wat sterretjes bij. Zie hem eens nieuwsgierig ruiken aan een ster. Het tekstje kreeg ik van Angela bij een paar doosjes en deze bleef over. Deze bevestigde ik met een klein goud strikje. Meer is ook niet nodig, het plaatje is al mooi van zich zelf.                                                                                                                                                            Gisteren gingen Wim, Lieke en Thomas en (broer Rick was er ook)  weer naar PSV. Nu hadden ze meer geluk. Geen sneeuw, maar heel erg koud. Gelukkig waren Thomas zijn voeten vrij warm gebleven, want hij heeft heel vaak echt koude voeten. Het was een leuke wedstrijd. Vanmiddag gaat hij weer terug en dan ga ik naar GerJanne kletselen. Ik heb er weer zin in. Vanavond smaakt dat niets lekkerder een kom  erwtensoep met dit weer, en die staat al klaar in de koelkast.                                                          Challenges:                                                                                                                                                        52 weeks to Christmas.......: wekelijkse kaart                                                                                                    X MAS (girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com): sterren                                                                  ABC Christmas Challenge: A alles mag                                                                                                        Groet, Nelleke 



20 opmerkingen:

Ellen zei

Hij is zeker leuk Nelleke, hij is blij dat hij niet in de kast hoefde te liggen haha.
Mooi verwerkt met deze dieptestans
Gaaf dat psv nu wel gelukt is, gezellig met zn allen!
Plezier bij GerJanne.
Groetjes Ellen

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!! Hij is heel leuk die beer. tof gedaan
Awesome!!! Really great
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Daphne zei

Je hebt groot gelijk.
Niet verstoppen, maar gebruiken, deze leukerd.
Ik heb nog aan Thomas gedacht gisteren, gelukkig konden ze er nu ook weer naartoe.
Het wat inderdaad wel héél erg koud

karin zei

Leuk kaartje met dit mooie plaatje erop
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

prachtig verwerkt deze oude kaart, het is weer een schitterend geheel geworden deze diepte kaart.
Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Hele leuke kerstkaart met deze leuke beer. Deze ziet er heel lief uit… gisteren zagen we ze op tv een zeehond verslinden… maar goed ze moeten wel eten… . Wij zijn als mens ook niet altijd zo dier vriendelijk. Veel kletsen plezier met GerJanne . Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Mooi verwerkt met deze dieptestans, daar lenen deze kaartjes zich heel goed voor, Enige beer!! veel gezelligheid vanmiddag.

Caroline Cards zei

Een leuke dieptekaart met dit mooie papier.
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Leuk weer deze diepte kaart.
Wat fijn dat de mannen het nu beter hebben gehad bij PSV Ik heb geen idee of ze hebben gewonnen, wij hebben het niet gevolgd.
Veel plezier bij GerJanne vanmiddag, Daphne en ik gaan morgen aan de gang. Wordt ook kletselen!
Fijne dag en liefs

Ingrid's Scrapfrutsels zei

oh wat leuk, gezellig naar PSV, en fijn dat de voeten warm zijn gebleven. Je kaartje is een mooi plaatje geworden Nelleke. Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad vanmiddag. De erwtensoep staat hier ook al in de koeling te wachten om opgewarmd te worden. Genieten. Bedankt dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

nou idd jammer om met deze beer niet nog een mooie kaart te maken.
groetjes Alma

Henriët zei

Wat een mooie ijsbeer op jouw kaart vandaag. Ik snap dat je daar iets mee moest. En inderdaad niet te veel erbij want zo kunnen we de ijsbeer goed zien.
Ik heb jarenlang geen erwtensoep gegeten en ook niet gemaakt. Vind/vond het niet lekker maar heb Dirk beloofd het dit weekend weer eens te maken.
Groetjes van Henriët

Angela zei

Hele mooie dieptekaart Nelleke....die ijsbeer is daar super voor geschikt. En wat staat dat tekstlabeltje er prachtig bij!

Als rasechte Twentefan ben ik toch blij voor Thomas dat PSV gewonnen heeft. Leuk dat ze er met z'n allen naar toe geweest zijn.

Het kletselen bij GerJanne was zeker weer top en de erwtensoep smaakte zeker ook héél goed.
Heb dit winter al een aantal keren erwtensoep gemaakt....voor het gezin Leonie, Niels en mijn zus. Ik doe dan 1 of 2 porties voor mezelf in de vriezer

Marjeta zei

Super card. Thanks for playing with us at GCC.

Jantine zei

Mooie kaart, Nelleke, die beer is echt een schatje!
Fijn dat ze een mooie wedstrijd hebben gezien.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Ik zei et al: hij is heel leuk!! Die IJsbeer is zo geinig.
En het was weer gezellig. Alleen wat uitproberen is ook wel een goed, toch? in elk geval genoeg bijgepraat!

Angélique zei

Een heel leuke kaart met die leuke tekening.
Is bij jou het hele gezin PSV-fan? Beter, dan krijg je daar iig geen ruzie over, haha.
Het was vast heel gezellig vanmiddag, zo samen knutselen en kletsen.

!neke zei

Heel leuk !!!!
Die beer , top !
groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Wat een leukerd dit dieptekaartje en de erwtensoep zal vast gesmaakt hebben.
Groetjes Joke

Lynda zei

A cute card with a great design. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT