Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 januari 2024

Cheers voor 2025


Bij de Egel start vandaag weer een nieuwe uitdaging. We gaan ook weer naar de 2 wekelijkse uitdaging nu de feestdagen voorbij zijn. Voor de komende 2weken willen we een Nieuwjaarskaart zien.
Hier zien jullie dan mijn voorbeeld kaart. Tijdens een kletseldate bij GerJanne, maakte we een bendifold kaart. Ik begon alvast voor de uitdaging van de Egel. De challenges zijn voor ons ruim van te voren bekend en het is best fijn om soms in het voren te werken. De basis maakte ik bij GerJanne, de rest maakte ik thuis af. Heit ijsbeertje mocht op de kaart, evenals de versierde kerstboom, tenslotte staat die ook nog in veel huizen met oud en Nieuw. Vuurwerk pijlen konden er mooi op, evenals het glas om te proosten.
En ja 2025 moest op de kaart. Wat leek dat nog ver weg toen ik in november de kaart maakte!
We hopen jullie weer met mooie en originele kaarten te zien.
Zoals altijd is de prijs die de Egel beschikbaar stelt weer prachtig.
Groet, Nelleke 

14 opmerkingen:

Henriët zei

2024 is amper begonnen en jullie kijken al weer vooruit naar 2025!
Mooie kaart maakte je. Leuke kleuren en leuke details.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met mooie kleuren, en een schattig ijsbeertje.

Claudia's kaartjes zei

das een toffe kaart. Zo mooi. En het papier dat je hebt gebruikt is zo mooi.
Wonderful creation
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Ja... hij is leuk! Je kunt best veel kwijt op een bendifold!

marja kenter zei

Mooi gedaan en wat een leuk model is dit. Ik heb ook even je vorige berichten gelezen, wat gaaf joh dat je een eigen kringloop hebt. Ik hoop heel succesvol voor dat goede doel. Ook fijn dat Wim weer zo ver is opgeknapt dat hij het heeft kunnen maken voor jou.
Ook de herders kaarten vind ik prachtig, vooral de tweede, nu weet ik ook wat ik met mijn overgebleven blokjes zou kunnen doen.
Fijne dag en liefs

Elle-Jeanne zei

Leuke voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge Nelleke.
Mooi modelletje
Groetjes Elle-Jeanne

Scraptastisch zei

Wat een gezrllige bendifold kaart Nelleke en heel mooi voorbeeld voor de challenge! Fijne avond,
xx Gerie

LisannesKaartenhobby zei

Dat is een hele mooie inspiratie kaart geworden! Ik ga proberen ook mee te doen, altijd handig voor december. Lijkt nu nog ver weg, maar de weken vliegen voorbij! Nog dankjewel voor je mooie Kerstkaart! Heel erg mooi geworden! Jalise vertelt bij die kaart steeds het Kerstverhaal 😉 je adres heb ik al, als je me wilt laten weten wanneer je jarig bent, komt er dan weer post !

Creatief weekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

Marfien zei

Vrolijk nieuwjaarskaartje leuk model. Je kaart met de herders vind ik echt gaaf, de liturgieën geven ons regelmatig goede ideeën . . .

Angélique zei

O, wat een leuke uitbundige kaart, perfect voor een nieuwjaarskaart. Leuk in roor/wit/blauw

Daphne zei

Wat leuk om dit model nogmaal te maken. Ik weet nog dat dit een challenge was bij DAK.
Leuk "aangekleed".
Leuke challenge ook.

Trijntje zei

Ziet er heel leuk uit. Leuk modelletje en erg mooi opgemaakt. Zeker handig om in he5 voren te werken. Groeten Trijntje

Angela zei

Blijft een leuk veelzijdig modelletje. Zo heel anders dan de kaart die ik kreeg.
Ik vind alleen het 'aankleden' van dit model lastig. Gelukkig heb ik nu een aantal voorbeelden waar ik op terug kan vallen 😁

Anoniem zei

Supergaaf deze kaart, mooi is een Bendi fold card, je kunt er veel op kwijt.
Je hebt hem leuk aangekleed!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards