Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 januari 2024

Voor de jarigen


Vandaag een oppasdagje op onze kleinzoon. Hij ligt nu even te slapen en ik vond het de hoogste tijd om wat kaarten te laten zien, want er staan er nog heel wat in concepten.
Vorige mand kreeg ik nieuwe bloemen: de uien bol en klaproos en die moesten natuurlijk uitgeprobeerd worden.
Daarvoor vond ik de kaartjes met blokjes heel geschikt. De basis met blokjes plakte ik op groen papier en dit kwam weer op een zacht paarse basiskaart. Diep paars voor de uien bol gebruikt.
De tekst is wat zachter groen.
Ook deze achtergrond matte ik op groen papier en dit alles kwam op een witte basiskaart. De klaproos komt uit een stukje rood karton met een intens rode kleur. ( de foto is nog wel iets te fel)
Ook hier weer een iets lichtere kleur voor de tekst.
Deze achtergrond is gemat op designpapier van SL, en daarna op een witte basis kaart geplakt.
Hier ook hetzelfde verhaal maar een andere tekst.
Ik ben blij met de bloemen en hoop ze vaker te gebruiken.
Zoals jullie al bij de anderen gelezen hebben, wat de lunch met de dames van het Creatief Café erg leuk. We hebben er allen van genoten.
Wat GerJanne ook al schreef dat je elkaar door de hobby vind en lief en leed van elkaar mag delen.
Die mooie momenten koester ik.
Tot een volgende kaart, Groetjes, Nelleke 


 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaartjes Nelleke…wat zijn de bloemen mooi zeg, ik houd van klaprozen dus vind hem schitterend!
Fijn hoor dat het zo leuk klikt met jouw creatief café, leuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Hele mooie stansen en geweldige kaarten !
groeten Ineke

marja kenter zei

Hele mooie kaarten. Alledrie hetzelfde idee maar toch heeeel verschillend.
En met het laatste woorden ben ik het ook helemaal eens. Ik schreef het ook al bij iemand anders. Het is net of we familie zijn.
Fijne dag liefs

Scraptastisch zei

Kaartjes in concepten staan heb ik nooit, hihi
Mooie klaprozen en uienbollen en je hebt er vrolijke kaartjes mee gemaakt Nelleke! Maak zeker maar mooie contacten en momenten!
Heb je mijn mail gehad?
Nog erg bedankt voor je kaartje!!!
xx Gerie

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes!! Gave mallen zijn het.
En wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben in jullie creatieve cafe. En alles kunnen delen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Oeh, die zijn mooi alle drie! Prachtig hoe de bloemen de hoofdrol mogen hebben met de gave blokjes als decor.
Dat fijne moment neemt niemand jullie meer af, weer een mooie herinnering erbij, doen jullie goed.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie fleurige kaarten net deze leuke bloemen gemaakt. Heel leuk dat jullie zulke gezellige contacten hebben en gezellig met elkaar gegeten hebben. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat een lekker vrolijke bloemenpracht is dit toch allemaal Nelleke

GerJanne zei

Ha, ja jij ook voor de jarigen. Die klaproos ligt hier al een hele poos en ik heb er nog niets mee gedaan. Dat wordt tijd...Het zijn mooie kaarten met de bekende achtergronden.
Ja, wat een bijzondere ontmoetingen ontstaan er he?

alma.heijenk@gmail.com zei

Hele mooie kaarten de bloemen komen mooi uit op de blokjes achtergronden.
groetjes Alma