Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 april 2024

Challenge de Egel, doorkijkkaart met blauw



En zo zijn er weer twee weken voorbij en begint er vandaag een nieuwe uitdaging bij de Egel. Voor de komende weken vragen we een kaartje met een doorkijkje en je gebruikt daarbij de kleur blauw.
Het leuke is dat er bij Knutsels en cadeautjes ook een uitdaging loopt waar een kaart met een doorkijkje gevraagd wordt. Als je die nu in het blauw maakt kun je gelijk met twee uitdagingen meedoen.
Dit is mijn voorbeeld kaart. Voor mijn zwager die in deze maand jarig is maakte ik deze kaart. Ze hebben vorig jaar een camper gekocht en gaan er vaak een paar daagjes mee weg. Of mijn zus gaat dan fietsen en dan komt hij met de camper.  Ook gebruikt hij deze camper om spullen voor een rommelmarkt mee te vervoeren waar hij graag staat. Eigenlijk had de bus blauw moeten zijn, want zijn bus is blauw. Ik heb mij beperkt tot een blauwe deur. Verder is in het designpapier blauw te vinden. De leuke VW mal kocht ik een tijdje geleden. En vond ik erg leuk om te gebruiken. Ach wij hebben zelf ook nog een zwak voor een Volkswagen busje. Verder zijn leeftijd erop en gefeliciteerd om met geel net iets fleuriger te maken.
                                                      
Hier zie je nog iets beter dat het een kaart met een doorkijkje is. Ik sneed twee reepjes van 10 cm lang, vouwde die dubbel en dan nogmaals dubbel naar buiten en dan kun je het zo vastplakken dat de kaart blijft staan.
We hopen dat jullie weer met velen mee doen. We merken dat bij de Egel de inzendingen wat teruglopen, vooral van de bloggers. We zijn eigenlijk wel benieuwd waarom jullie, de bloggers, niet meer zo vaak meedoen aan onze uitdagingen. Zijn de uitdagingen te moeilijk, wordt er teveel gevraagd? We horen het graag. Positieve of negatieve feedback is altijd welkom. 
Ik besluit ermee om jullie een mooie dag toe te wensen!
Challenge:
Knutsels en Kadootjes: kaart met een doorkijkje
Unicorn Challenge Blog: gebruik een die
Groet, Nelleke 


 

22 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart met deze leuke mal van de VW- bus gemaakt. Grappig gedaan met de blauwe deur. Leuk doorkijkje zo. Het is ook heel leuk een vw bus. Wij gaan er over 2 weken weer een paar dagen mee op pad. Even uitproberen en kijken of alles er weer inzit.. Het plan is om in mei naar Frankrijk gaan. Het is niet groot maar alles wat je nodig hebt zit erin.. wij genieten er van. Groeten Trijntje .

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke doorkijkkaart met die leuke volkswagenbus. Ze zijn ook weer erg in trek bij de jeugd en ziet ze weer best vaak, erg gaaf.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Je hebt weer een leuke kaart gemaakt voor je zwager, leuk bedacht ook met die blauwe deur.
Fijne dag en liefs

Daphne zei

Ik hou ookvan Volkswagen busjes, alhoewel ik er nooit iets mee van.doen heb gehad.
Ik vind het een leuke kaart en het past zo te lezen goed bij je zwager.
De challengesvan de Egel zijn zeker niet te moeilijk, maar...... die 2 weken nekken mij vaak😊.
Ik moet altijd eerst even broeden op een leuk idee en dan nog tijd hebben om mijn kaart te maken, dan zijn de 2 weken vaak al voorbij, de tijd gaat zo snel.
Maar.... let op..... ik ga NU een kaart plaatsen, want ik heb er, héél erg op tijd, 1 af.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart!!
ik heb net als Daphne al schrijft soms net de tijd niet om op tijd te zijn. en er moet natuurlijk een idee in mijn hoofd komen. Ik vind ze absoluut niet moeilijk.
groetjes Alma.

alma.heijenk@gmail.com zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Angela zei

Wat een supergave doorkijkkaart Nelleke!
Je kunt je kaart ook mee laten doen bij GMGC - transport: https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/2024/04/challenge-14-transport.html

Wat deelname bij de Egel betreft. De challenges zijn juist lekker uitdagend, maar tegen de tijd dat ik mijn idee uitgewerkt heb, is de challenge al weer afgelopen. Ik vind 14 dagen wel wat kort....

karin zei

Leuke kaart Nelleke. Mooi met het vw-busje erop.
Soms zijn de Challenges bij de Egel flinke uitdagingen en net zoals ik hierboven lees net te kort die twee weken.
Groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Zo een leuke kaart!!! kei tof.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

alma.heijenk@gmail.com zei

bij GMGC kun je ook nog mee doen, thema transport.

groetjes Alma

Henriët zei

Wat een leuke kaart met het doorkijkje en de VW-bus. Daar gaat je zwager vast blij mee zijn.
Ik vind de challenges bij de Egel altijd leuk maar heb gewoon te weinig tijd om er iedere keer aan mee te doen. Helaas......
Groetjes van Henriët

Femminde zei

Wow wat een tof doorkijkje!! Zo leuk gemaakt!!
Fijn weekend!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Een heel gave kaart, heel leuk bedacht om een deur blauw te maken. Je hebt het doorkijkje ook op een leuke manier gemaakt.

Hermien zei

Prachtig kaartje met een doorkijkje Nelleke. De challenge's bij de Egel de tijd vliegt wat andere ook zeggen en ik persoonlijk vind dat er soms teveel wordt gevraagd.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

ja een heel leuke kaart. Ik had hem natuurlijk al gezien en dat vw busje is zo gaaf!

crafty-stamper zei

Great masculine card and image,love the p.papers. Thank you for joining us at Pearly Sparkles and Scrapping4fun.
Carol DT x

Colien zei

Wat een gaaf doorkijk-kaartje, heel leuk met het VW-busje!
Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een mooie doorkijkkaart en meteen heel gepast voor de jarige!
Goh, ik kan er niet aan doen maar buiten het KKT en 52 weeks kan ik echt met geen uitdagingen mee doen. Geen tijd en te veel opdrachten daarvoor. Soms lijkt het echt wel fijn om dat te doen maar ik kom er gewoon niet aan...
Liefs,
Nancy

Het hobbyhoekje van Annie zei

Wat een leuke kaart met doorkijkje heb je gemaakt.
Bedankt dat je meedoet bij Scrapping4fun Challenges.
Het zou leuk zijn als je iedere maand meedoet met onze challenges.
Groetjes van Annie (DT)

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de camper als doorkijkje. Heerlijk genieten met zo'n ding, als ik lees wat ze er allemaal mee doen. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nelly zei

Superleuke doorkijkkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij K&K.

Groetjes Nelly

Helen zei

Great die cuts and a clever card design.

Thanks for joining us at the Scrapping 4 Fun Challenge.

Helen x
DT