Mijn lijst met blogs

maandag 15 april 2024

Opkikkertje bij 4`seasons

Daar ben ik alweer met een kaart, want ook vandaag ben ik gastdesigner. 
Nu bij de 4-seasons challenge blog.
Het thema is: 1 april kikker in je bil.  Ik maakte wederom weer een opkikkerkaart,  eerlijk gezegd vind ik deze mooier als de eerste die ik maakte,
Het papier is van de Action. De kikkerstans weet ik zo niet, ik vind hem eigenlijk wel vrolijk. Je moest hem embossen en de handjes, voet en mond met witte inkt bewerkt. Hij kreeg een broekje aan van designpapier. Een paar wiebelogen om hem wat sprekender te maken. De bloem is van MD. Het witte papier is geprikt door Thomas, zo af en toe gebruik ik wat van zijn prikwerk, het lijkt wel wat op embossing. En tot slot een witte tekst.
Challenge:
Schreef ik woensdag  nog bij de 2 pensioen kaarten dat mijn neef met zijn moeder wilde fietsen, en een duofiets had gekocht, vrijdag kregen we bericht dat ze is overleden. Een paar dagen ziek en overleden op de mooie leeftijd van bijna 91 jaar. Zo snel kan het dan gaan. Ze kijken dankbaar op haar leven terug.
Een fijne dag vandaag. Als ik de weerberichten moet geloven dan wordt het lekker freubel weer.
En dat vind deze dame helemaal niet erg, want geniet nog na van het papier en ook stansen welke ze heeft gekocht. Het lijmflesje al in gebruik, en is fijner dan de oude. Hoe blij kun je dan zijn.
Groet, Nelleke 


 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hele leuke opkikker kaart mooi samengesteld. Fijn al je nieuwe spulletjes uitproberen. Dat ben ik ook nog aan doen. Het kan soms heel vlug gaan op die leeftijd.

Elle-Jeanne zei

Leuke opkikker Nelleke.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Wat een geappige kikkerkaart Nelleke
Leuk zoveel vrolijkheid
Ach je tante heeft niet mogen genieten van de fiets, jammer voor je neef
Het idee was mooi!
Lekker knutseken, hier schijnt trouwens nu de zon dusvik ga er toch op uit om te wandelen
Fijne dag liefs Martha

Diny zei

Wat leuk dat je GD mocht zijn Nelleke.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt volgens deze sketch!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een heel leuke, vrolijke kaart, leuk dat je de sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt, dankjewel dat je meedoet met de challenge.
Het is inderdaad knutselweer, geniet ervan!

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke opkikkerkaart.
tjee zeg, hoe snel kan het gaan.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat jammer dat ze nu niet van de fiets kon genieten met je neef maar wel fijn dat ze geen lijdensweg gehad heeft. Gecondoleerd Nelleke. De kaart die je als gast-designer gemaakt hebt is heel leuk met die vrolijke kikker, helemaal blij met zijn tuinbroek hihi.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Geweldige kaart !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Ja, je vertelde het! Het zijn mensen van de dag, he? Gecondoleerd.
Je kaart is superleuk met die kikker en de sketch.