Mijn lijst met blogs

woensdag 10 april 2024

Pensioen


Even zo 2 kaartjes tussendoor. Een neef van mij ging met vervroegd pensioen. Hij woont met zijn moeder van bijna 91 in het ouderlijk huis. Hij wilde veel gaan fietsen. Alleen, maar ook met zijn moeder op een duofiets die hij heeft gekocht. Of dat nog gaat lukken is de vraag, want het is een broos en kwetsbaar vrouwtje geworden. Zijn zus vroeg of wij allemaal een kaartje konden sturen, en dat deed ik graag.
Het is een Slimline kaart geworden , kraft, crème en hout papier. Daarop in grote letters pensioen en een fiets. Een eenvoudig kaartje, maar meer is voor een man ook niet nodig.
Ook dit is een kaartje geworden voor een buurvrouw die met pensioen ging. Iets eerder dan verwacht want een half jaar voor ze ging stoppen kreeg ze een nieuwe heup. Ook voor haar een eenvoudig kaartje. Mooi papier gevonden en daarop de letters pensioen en wat leuke teksten. Ook staat er op het papier fietsen en dat doet ze graag.
We hadden zondag een drukke en mooie dag. We konden zelfs nog buiten zitten. De soep ging schoon op, beide pannen leeg. Voor mijn zwager die avonds kwam, had ik een bakje achter gehouden, omdat ik weet dat hij  daar dol op is. Maandag toch niet freubelen, eerst opruimen en omdat ik alles niet zo terug wilde zetten, eerst een aantal kasten schoongemaakt en opgeruimd. 
Dat freubelen heb ik dinsdag goed gemaakt en vanmiddag hebben wij weer ons creatief café,  en  zal er naast het kletsen ook vast gefreubeld worden. 
Tot donderdag dan ben ik er weer met een kerstkaart.
Groetjes, Nelleke 











12 opmerkingen:

Martha zei

Mooie kaarten Nelleke
Hetis goedfietsweer, wellicht dat er toch hgefietst gaat worden op de duofiets!
Fijne knutselmiddag, liefs Martha

Daphne zei

Ik hou van grote teksten op en kaart.
En je hebt gelijk, mooi dp, de tekst en een kleine toevoeging, meer is niet nodig,

Marja Sch zei

Wat een mooie pensioen kaarten heb je gemaakt. Groetjes Marja

!neke zei

Leuk deze kaarten !!!!
Knutsel ze !!!
groeten Ineke

Angélique zei

Ik vind je kaarten heel geslaagd, het papier heeft niet veel nodig.
Het was vast weer een gezellige middag samen.

Caroline Cards zei

Leuke kaarten met mooi papier!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Ze zijn allebei heel leuk Nelleke en fijn hè dat jullie lekker buiten konden zitten zondag. Ik heb nog aan jullie gedacht.
Ook aan de erwtensoep.
Fijne Vind en liefs

marja kenter zei

Fijne avond natuurlijk hè. 🤭😊

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat maakte je twee mooie pensioenkaarten voor de gelukkigen.
Zij zullen dit erg gewaardeerd hebben en dat is altijd fijn, niet?
Liefs,
Nancy

Henriët zei

Mooie kaarten voor de pensionado's.
Tot zaterdag!
Groeten van Henriët

GerJanne zei

Hihi... er werd meer gekletst dan geknutseld deze keer.
Je kaartjes zijn allebei heel leuk! Voor zo'n woord zijn de slimkaarten heel geschikt. Leuk met die ouderwetse fiets ;-)
En dat papier van die andere kaart is ook heel leuk!

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaarten maakte je.
groetjes Alma