Mijn lijst met blogs

zondag 21 april 2024

See good in all things

Vandaag een kaartje die al een tijdje in concepten staat. Het papier is uit een blok van de Action. Heel mooi papier welke ik eigenlijk veel te weinig gebruik. Velen van jullie zullen deze ook vast wel kenen. Het spreekt allemaal wel vanzelf, de kaart is wat nonchalant gemaakt, daar hou ik wel van.
Voor vandaag een kort bericht, een ander keer weer wat uitgebreider.
Geniet van de dag en tot een volgende kaart. 
Groetjes Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Henriët zei

Super leuke kaart om aan een tienermeisje te sturen.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Super kaart Nelleke.
Het zijn inderdaad leuke plaatjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Juist leuk, niet teveel nadenken, gewoon schuiven en plakken en dan als het klaar is zo'n mooie kaart.
Fijne dag vandaag.

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje. Soms heeft het niet meer nodig.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Een super leuk kaartje Nelleke, het papier ken ik ligt hier ook in de kast. Buiten is het koud maar gelukkig kan je binnen ook lekker genieten.

groetjes Hermien

Angélique zei

Een heel leuke kaart, het blok is zeker bij mij bekend, ik pak het ook veel te weinig, maar ik heb ook zoveel papier 🙈
Fijne zondag!

Martha zei

Prachtig kaartje Nelleke
Mooi gemaakt, ook ik heb dit blok
Fijne dag liefs Martha

!neke zei

Heel leuk !!!!!
groeten Ineke

marja kenter zei

Ik hou ook wel van een beetje nonchalance. Leuke kaart is dit en een mooie spreuk.
Fijne dag en liefs

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart Nelleke. Echt leuk voor een tiener. Groeten Trijntje

Annie H zei

Ja dat papier hoort ook tot m’n verzameling. Je kaart is erg mooi en hedendaags, leuk gedaan.
Groetjes, Annie

Angela zei

Hele leuke kaart Nelleke. Gave digi en wat heb je leuke embellishments gebruikt.
Heb deze serie al wel vaker langs zien komen, maar jouw verwerking is weer uniek 😁👍

Ellen zei

Erg leuk gedaan Nelleke en zeker gaaf voor een tiener! Ook een leuk blok van de Action.
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Oh ja dat blok heb ik een tijd niet gebruikt! Superleuk dat nonchalante.
En ik moet het onthouden voor mijn nichtjes! Tot morgen!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!