Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 april 2024

Lief olifantje

 

Vandaag, 13 april,  mag ik de reminder voor Kleuren met Potloden verzorgen.
Ik koos voor de leuke digi van Polka Doodles,  Birthday Cake Elephant.
Ik kleurde deze digi in met mijn derwents soft color  potloden. Van te voren had ik papier van MME uitgezocht. Het kaarsje knipte ik eraf, en daar plakte ik een klein aardbeitje op. Nu ben ik niet aan een bepaalde  leeftijd gebonden.  De kaart maakte ik naar een sketch. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om deze maand mee te doen. 
Challenges:
(1) Facebook: de Egel: sketch, geen kerst
Als deze post online is zijn GerJanne en ik al onderweg naar Nijkerk. En ja ik heb er ongelooflijk veel zin in! Wat gaan we allemaal zien, welke workshops gaan we volgen?  We staan er niet om 9 uur hoor als de deuren  open gaan, tot 10.00u kan je toch nergens aan deelnemen. 
We hopen natuurlijk dat we ook bloggers tegen te komen. Voor wie dit nog lezen: ik heb een knalgroene blouse aan met streepjes broek.
Wie weet tot tot ziens op de beurs!
Tot zondag dan ben ik er weer met een kaart.
Oja, en nog bedankt voor alle leuke reacties op de whisky kaart voor Maarten. Zo leuk om te lezen.
Groet, Nelleke 

6 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

das een leuke kaart. Mooie kleuren ook. Helemaal mijn ding.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Anita van Deur zei

Leuk dit lief kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dat een schattig olifantje en je maakte er een vrolijke felicitatie-kaart van Nelleke. Jullie zullen vast en zeker volop genieten vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Hele mooie kaart. En wat mooi gekleurd metbpotlod3n. Jullie hebben vast een gezellige dag.Nog maaar lekker eten straks. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Deze kaart is super leuk Nelleke.
Helemaal anders als die van mij.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuke kleurrijke kaart Nelleke
Wat heb je het olifantje leuk ingekleurd
Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad op de beurs
Ik ga aanstaande vrijdag naar de Kreadoe in Utrecht
Liefs Martha