Mijn lijst met blogs

vrijdag 19 april 2024

Je wordt oma

Een paar weken geleden had Ank, de Kaartenkraam, heel leuk nieuws wat ze nooit meer verwacht had: Ze wordt oma!
Daar moest een kaartje naar toe om haar te feliciteren.
Ik gebruikte de DDBD mal om om te tekenen, eerst met kraft, daarna met designpapier. Het verder afwerken vond ik wat lastig, het designpapier is vrij druk en donker. Omdat ik niet weet of het een meisje of jongen wordt heb ik licht blauw en zachtroze gebruikt en bruine voetjes. Een rammelaar met een touwtje om de hals van de fles, de dop is van ribbelkarton. 
De kaart werd gewaardeerd door Ank, het is haar van harte gegund.
Challenges:
Daisy Chain Challenges: niet vierkant
Ally's Angels (alessandrasangels.blogspot.com): alles mag
Tot morgen, dan ben ik er weer met een nieuwe hele leuke uitdaging van de Egel.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

karin zei

Heel mooi gedecoreerd deze papfles. Leuk voor de aanstaande oma en opa.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Prachtig is je babyfles leuk om hem zo opgemaakt te zien.

Margreet zei

Wat een schattige babyfles. Ik vind dat ribbelkarton erg leuk gedaan.
xxx Margreet

marja kenter zei

Wat leuk voor Ank dat ze oma wordt en je hebt een hele leuke kaart voor haar gemaakt.
Fijn weekend en liefs

!neke zei

Wat een leukerd is dit !!!!
groeten Ineke

Marfien zei

Leuke fles, grappig met de voetjes

Martha zei

Leuk gemaakt Nelleke
Mooi met die voetjes
Liefs Martha

GerJanne zei

Oh dat is een heel leuk kaartje voor Ank. Best een beetje stoer ook. Toch met roze en blauw, erg goed bedacht.

Kaartenkraam zei

Hij staat hier nog steeds te pronk op de schoorsteenmantel. Blij mee!

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Een leuke kaart voor Ank!
Groetjes, Caroline

Nicolette zei

Een hele leuke kaart. Die fles bljft leuk om te gebruiken.
Groetjes Nicolette