Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 april 2024

Kaart voor een tweeling

Een nieuwe uitdaging bij de Egel vandaag! Een leuke, vooral als iemand een meerling verwacht. Want dat vragen wij: maak een geboortekaartje voor een meerling. Dit is mijn voorbeeldkaartje geworden.
Zoals bekend in blogland is Geri begin deze maand oma van een tweeling geworden en voor haar maakte ik deze kaart om haar hiermee te feliciteren. Het was voor mij makkelijk omdat ik wist dat het een jongetje en een meisje zou worden. Weet je dat niet dan kun je natuurlijk een gender neutrale kaart maken.  Zo ben ik ook begonnen: groen designpapier van SL. Daarop kwam de wieg van MD en maakte ik de baby’s ook van MD. Eentje in de wieg en eentje voor de wieg. Twee kleuren kussens, maar een groen dekentje, de baby’s in het blauw en roze. En dat blijf ik toch nog wel doen hoor. Dus niet alleen okergeel  en groen. 
De kaart spreekt verder wel voor zich. Deze is natuurlijk ook al lang verstuurd en ik kreeg al een blijde reactie van Gerie dat ze de kaart al ontvangen heeft. En ik vind het leuk dat ik deze kaart nu kan plaatsen.
Doen jullie deze komende weken ook weer mee? 
Groetjes en een fijne dag! 
Nelleke
 

15 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke babykaart voor de trotse oma Nelleke.
Mooi het wiegje meteen baby's.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Ach, wat schattig.
Leuk, 1 in de wieg en 1 ervoor.
Ik doe dat ook.....genderneutrale kaartjes maken, maar zeker ook nog gewoon lekker ouderwets blauw en roze.

Martha zei

Ah wat een leuk lief kaartje, Nelleke
Daar zal de oma trots mee zijn!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuke kaart!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een lief kaartje voor een oma van een tweeling!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Mooi kaartje is het geworden.

Trijntje zei

Je hebt een superleuke kaart voor Gerie gemaakt.Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Ja hoor ook jij kan de kaart nu laten zien, kwam dat even goed uit dat het ook de nieuwe egel challenge is! Het staat heel gezellig al die kaarten aan mijn deur en Vayenn vond ze ook prachtig!
Nogmaals een dikke dank je wel Nelleke! Goed weekend verder,
xx Gerie

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart voor Gerie.
Groetjes, Caroline

Diny zei

Super leuk kaartje voor de tweeling Nelleke.
Wat heb je mooie spulletjes gebruikt!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke felicitatie-kaart voor Gerie heb je gemaakt vanwege de komst van de tweeling Nelleke en meteen een mooie inspiratie-kaart voor de nieuwe challenge.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hij is ook heel leuk! Met de wieg erbij.
En Gerie heeft heel wat kaartjes gekregen. Zo leuk !
Ik heb nu al zin in maandag!

Marfien zei

Een dot van een kaart

Angélique zei

Wat een geweldig leuke kaart! Zo lief met de tweeling, mooi gemaakt Nelleke.

Josje zei

Heel,leuk deze kaart!
Groetjes Josje