Mijn lijst met blogs

vrijdag 12 april 2024

Maarten wordt 25


Morgen wordt Maarten, de vriend van Lieke, 25. Voor hem maakte ik deze kaart. Hij is een liefhebber van whisky en heeft een hele verzameling. Hij heeft ook hele bijzondere exemplaren. Van de winter kreeg ik deze doos van hem, misschien kon ik er wat mee. Hij lag in de kast en ik kwam hem iedere keer weer tegen. Ik bekeek het nog eens goed en dacht daar kan ik wel een kaart van maken voor hem. De binnenkant van de doos was fel oranje, deze kleur erbij gezocht om te matten en dit alles kwam op en zwarte basiskaart. eerst dacht ik dat is naast de H, het woord Hoera zou maken, tot mijn oog op achterkant van de kaart viel. 
Deze whisky was 12 jaar oud. Maarten wordt 25 en daarom stanst ik uit oranje 25 en plakte dit op het midden, wat voor mij de meest logische plek was.
Ik ben benieuwd of hij het in de gaten heeft. Eigenlijk vind ik de kaart wel heel goed gelukt en vond het erg leuk om een kaart van een whisky doos te maken. 
Challenge:
Hier zie je de achterkant van de doos. 
Weer een anders als anders kaart, ik hou er wel van. Tot morgen dan ben ik er weer!
Groetjes Nelleke 



 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hoe leuk heb je dit gemaakt, hij zal zeker blij mee zijn.

Irene zei

GAAAAAF Nelleke, alvast gefeliciteerd!
XxIrene

Ellen zei

Hoi Nelleke, wat een bijzondere kaart heb je gemaakt met deze mooie afbeelding…supergaaf!
Mijn man is ook zo’n liefhebber en ik liet het zien en herkende hem meteen. Hij kreeg dezelfde fles van de kinderen voor zn verjaardag en vindt hem heerlijk!
Leuk idee van jou en ik ga het onthouden!
Ook je vorige kaart is heel leuk gemaakt!
Alvast gefeliciteerd met Maarten…ik ben benieuwd of hij de kaart herkend!
Fijn weekend en groetjes
Ellen

Martha zei

Dat heb je leuk gemaakt Nelleke
Ziet er gaaf uit met dat mooi zilverkleurige logo
Hij zal het vast opmerken dat je de doos hebt gebruikt!
Fijne dag liefs Martha

Kaartenkraam zei

Geweldige kaart! Heel leuk idee om dit mooie elegante logo te gebruiken. De combinatie met oranje is helemaal top!

groetjes van Ank

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart heb je gemaakt voor de jarige.
Leuk bedacht.
Groetjes Elle-Jeanne

Scraptastisch zei

Ik dacht al wat is dit voor afbeelding? Zal ie het herkennen Nelleke? het is een heel gaaf gedaan van de whisky verpakking! Alvast gefeliciteerd met Maarten zijn verjaardag!
xx Gerie

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat leuk om een stuk van de doos als kaart te verwerken. Dat gaat Maarten zeker gewaardeerd hebben. Goed gelukt, tot de oranje cijfers toe!
Liefs,
Nancy

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi logo, apart figuur. Mooie kaart.
groetjes Alma

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige en heel persoonlijke kaart voor Maarten! Heel tof gemaakt

Fijn, creatief weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

Daphne zei

Die is leuk!!
Hier hou ik ook zo van, van dingen hergebruiken, maar dan wel anders dan waarvoor ze bedoeld zijn.
Mooi hoor, wat vind Maarten ervan?

GerJanne zei

Ja, dat kan toch niet persoonlijker dan! Ik ben ook heel benieuwd of hij het door heeft, maar dat zal toch bijna wel? Je kunt dan gewoon lol hebben i het maken van zo'n kaart.
Tot zo!

Uschi zei

Wow, an extraordinary card and a beautiful story about how it was made. It will be interesting to see whether he notices it too. Great idea to put the 25 in the middle. It really stands out in this bright orange.
Thank you for taking part in the current Everybody Art Challenge.
Hugs, Uschi